خرید آنلاین اپل آیدی اورجینال آمریکا | Apple Id

خرید اپل ایدی اورجینال آمریکا، دائمی و بدون محدودیت، پرداخت آنلاین و تحویل آنی ، پشتیبانی 24 ساعته.

خرید آنلاین اپل آیدی اورجینال آمریکا | Apple Id

خرید اپل ایدی اورجینال آمریکا، دائمی و بدون محدودیت، پرداخت آنلاین و تحویل آنی ، پشتیبانی 24 ساعته.

لطفا قوانین و شرایط این توافق‌نامه را با دقت مطالعه فرمائید. هنگام استفاده از تمامی خدمات اپل کارت 24 موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نمائید. علاوه بر این مفاد، appleidbaz.com به عنوان یک وب‌سایت و سرویس ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.

    ماده ۱: قبل از تکمیل سفارش به دقت قیمت، امکانات و تعرفۀ اپل ایدی های مختلف را مطالعه فرمائید.
    ماده ۲: در کلیه اکانت ها امکان تغییر پسوورد وجود داشته و مشتری باید کلمه عبور خود را سریعا تغییر دهد .
    ماده ۳: مسئولیت ارائه کلمه عبور و اطلاعات اپل ایدی به دوستان و سوءاستفاده های احتمالی متوجه شخص بوده و این فروشگاه هیچ مسولیتی نخواهد داشت .
    ماده ۴: هر یک از اکانت ها به 1 نفر ارائه شده و مشتری نباید اطلاعات آن را در اختیار دیگران قرار دهد .
    ماده 5: مشتری موظف به حفظ اطلاعات و سوالات امنیتی بوده و در صورتی مفقود شدن آن ها فقط در صورت ارسال مدارک . اطلاعات احراز حویت امکان ارائه از سمت اپل ایدی باز وجود دارد.
    ماده 6: در صورت گذشت بیش از یک هفته از خرید اپل آیدی، امکان بازگشت وجه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

قوانین عمومی فروشگاه اپل ایدی باز :


این وب سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کپی مطلب از این وب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

شما مالک مادی و معنوی اپل آیدی خریداری شده هستید به همین منظور در حفظ اطلاعات و امنیت آن کوشا باشید.

اپل آیدی خریداری شده توسط شما فاقد موجودی می باشد و این هزینه صرفا جهت ساخت آن با توجه به مشکلات و تحریم های کنونی خواهد بود.

حداقل و حداکثر زمان تحویل ایدی های سفارشی ۱۰ دقیقه الی ۸ ساعت است، البته برای پرداخت های بین بازه زمانی ۹ الی۲۳

در صورت خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه، اگر ایمیل استفاده شده باشد کاربر موظف است از طریق فرم اصلاحیه که بعد از پرداخت لینک آن در اختیار وی قرار گرفته است اقدام به ارسال ایمیل جدید و استفاده نشده نماید. همچنین کاربر می بایست صفحه تراکنش های معلق را بررسی نماید و در صورتی که تراکنش وی در صفحه مورد نظر است اقدام به ارسال اصلاحیه مطرح شده نماید.

در صورت خرید “اپل آیدی با ایمیل شما” اگر ایمیل وارد شده در هنگام خرید، از سرویس دهنده AOL.com و iCloud.com باشد بـدون هماهنگی یک اپل آیدی آماده برای شما ارسال خواهد شد ، زیرا امکان ساخت اپل آیدی از این سرویس دهنده ها وجود ندارد . برای کاربران اختصاصی می توانیم اپل ایدی از این دو سرویس دهنده ارائه دهیم .

فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی نسبت به تغییر ایمیل و رمز عبور توسط کاربر ندارد و عواقب احتمالی آن به عهده خریدار می باشد.

فروشگاه appleidbaz ٬ هیچگونه مسئولیتی در قبال تغییر رمز عبور و سوالات امینتی اپل آیدی و بعدها فراموشی آن توسط مشتری ندارد.

اپل آیدی ها بدون شارژ اولیه می باشد و این هزینه صرفا بابت ساخت اپل آیدی با توجه به محدودیت های ساخت آن در کشور می باشد.

هر پرداخت اپل ایدی با ایمیل دلخواه فقط مجاز به ارسال یک اصلاحیه است .

کاربران موظف به عضویت در کانال اطلاع رسانی وب سایت در نرم افزار تلگرام appleidbaz@ هستند تا در موافق خرابی AppStore از نوع مشکل و نحوه رفع آن مطلع شوند.

انجام هرگونه خدمات بعد از تحویل صحیح ایدی دارای هزینه است و تنها در صورتی که مشکل از طرف ما باشد نیاز به پرداخت هزینه خدمات نخواهد بود .
 
به ایدی های تغییر ایمیل داده شده هیچ گونه خدماتی داده نمی شود.

در صورت فراموشی اطلاعات ایدی، فقط و فقط اطلاعات در اختیار خریدار ایدی قرار خواهد گرفت.
 
مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات ایدی به عهده خریدار می باشد. خریدار می بایست به محض تحویل اطلاعات، اقدام به تغییر رمز و اطلاعات امنیتی ایدی نماید .
 
به علت تبلیغات سنگین و تعداد بالای تماس ها پشتیبانی وب سایت فقط از طریق ایمیل یا پیامک است. به تماس های تلفنی به هیچ عنوان پاسخ داده نمی شود. در صورت نیاز به تماس پشتیبان شخصا با شما تماس خواهد گرفت .

استرداد وجه در صورتی امکان پذیر هست که اپل ایدی ساخته شده توسط ما کار نکند و مشکلی داشته باشد در این صورت بعد از بررسی ما وجه پرداختی را استرداد می نماییم .


این سایت ضمن احترام به حقوق کاربران گرامی، خودرا مجاز می داند تا در صورت لزوم، به گسترش و یا تعدیل بندهای این قوانین و مقررات اقدام نماید